جار ۱۴۰۰ سی سی مربع ۲ کیلو عسل

مشخصات جار دوکیلویی عسل

 

سایز دهانه 90
وزن 44 گرم
تعداد در بسته 50 عدد
ارتفاغ ( میلی متر ) 160 میلی متر
, ,

جار ۱۴۰۰ سی سی مربع ۲ کیلو عسل

جار 1400 سی سی مربع یا همان جار 2 کیلو عسل یکی ار پر فروش ترین جار پلاستیکی موجود می باشد که به علت وزن سبک و مقاومت بالا یک ظرف بسته بندی بسیار مناسب و ارزان برای بسته بندی انواع محصولات مانند عسل, ترشی, زیتون, مربا, رب گوجه فرنگی, حبوبات, انواع خشکبار و …. می باشد.اگر به دنیال خرید عمده جار دو کیلویی برای عسل,ترشی, مربا, رب گوجه فرنگی و.. هستید نیکلار پلاستیک تولید کننده و فروشنده مستقیم و بدون واسطه انواع جار دو کیلویی در تهران و شهرستان می باشد.

 

مشخصات جار 1400 سی سی مربع یا همان جار۲ کیلویی                     

مشخصات یک جار پت 1400 سی سی یا همان دو کیلو (پلی‌ترفتالات) می‌توانند بسته به تولیدکننده و نوع محصول متغیر باشند. اما در کل، برخی از ویژگی‌های مشترک جارهای دو کیلویی پت شفاف عبارتند از:

  1. مواد اولیه:
    • جارهای پت 2 کیلویی از مواد پلی‌ترفتالات (PET) ساخته می‌شوند. این مواد باید مناسب برای تماس با مواد غذایی باشند و استانداردهای بهداشتی را رعایت کنند.تا خللی در سلامت مواد غذایی وارد نکرده و زیانی برای بدن انسان نداشته باشد.نیکلار پلاستیک با استفاده از بهترین متریال پلی‌ترفتالات در تولید جار 2 کیلویی توانسته استانداردهای سلامت لازم را رعایت کرده و با اطمینان محصولات خود را روانه بازار نماید.
  2. شفافیت:
    • جارهای ۲ کیلویی تولید شده در نیکلار پلاستیک به دلیل شفافیت بالا، امکان دیدن محتوای داخلی را برای مصرف کننده فراهم می‌کنند.به همین علت باعث جلب رضایت و اطمینان مصرف کننده شده ودرنتیجه باعث فروش بیشتر محصول میشود.
  3. مقاومت مکانیکی:
    • PET به عنوان یک مواد پلاستیکی، دارای مقاومت مکانیکی خوبی است که می‌تواند در حمل و نقل و استفاده معمول محصولات مانند عسل, انواع ترشی و رب ها مفید باشد.و با خیال راحت به حمل نقل آن پرداخته شود زیرا نسبت به شیشه  سبک تر و از مقاومت بالاتری برخوردار است و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.
  4. درپوش مناسب برای ظرف :
    • تمامی جارهای پت تولید شده در نیکلار پلاستیک دارای درپوشی مناسب و عایق هستند که بسته‌بندی را محکم نگه می‌دارد و از نظر بهداشتی باعث حفظ سلامت محصول و حفاظت آن در برابر نفوذ هوا و رطوبت میشود.
  5. مقاومت در برابر حرارت:
    • PET مقاوم در برابر دماهای مختلف است، اما توجه به شرایط نگهداری و نقل و انتقال محصول نیز مهم است.
  6. حجم و ابعاد:
    • این جارها در اندازه‌ها و حجم‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهند.

7.محل برچسب مناسب:

جار ۱۴۰۰ سی سی مربع (۲ کیلو عسل) به علت طراحی مربع شکل آن یکی از مناسب ترین جارها برای درج لیبل و برچسب برند شما می باشد. همچنین از ایستایی بسیار مناسبی برخوردار است .

قیمت جار 2 کیلو

قیمت جار 2 کیلو یا همان 1400 سی سی مربعی به فاکتورهایی مثل مواد اولیه وزن و مهمترین فاکتور وجود واسطه فروش بستگی دارد,نیکلار پلاستیک به حذف واسطه و امکان برقراری ارتباط بین شما و تولید کننده جار 2 کیلویی توانسته یک قیمت رقابتی را در بازار به دست آورد.کافی است شما به وسیله تماس فوری در سایت با تولید کننده به طور مستقیم ارتباط برقرار کرده و استعلام قیمت کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جار ۱۴۰۰ سی سی مربع ۲ کیلو عسل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
× چت آنلاین