بطری ۲۵۰ سی سی کتابی دهانه ۲۸

سایز دهانه 28
وزن 21 گرم
ارتفاغ ( میلی متر ) 150 میلی متر
تعداد در بسته 150 عدد
, , , ,

بطری ۲۵۰ سی سی کتابی دهانه ۲۸

 

بطری ۲۵۰ سی سی کتابی با دهانه ۲۸ میلی‌متری یک نوع بطری است که به صورت شکل کتاب طراحی شده است و دارای دهانه با قطر ۲۸ میلی‌متر می‌باشد. این نوع بطری‌ها عمدتاً برای بسته‌بندی و نگهداری مایعات و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. که به علت ایستایی خوب و خوش دست بودن جزو پرفروش ترین های بازار خرید بطری کتابی می باشند ویژگی‌های اصلی این بطری شامل:

 

ویژگی های بطری 250 سی سی کتابی دهانه 28

 

  1. ظرفیت: ۲۵۰ سی سی، که برای بسته‌بندی حجم کمی از مایعات یا محصولات استفاده می‌شود.
  2. دهانه ۲۸ میلی‌متری (کتابی): دهانه با ابعاد ۲۸ میلی‌متری که معمولاً در بالای بطری و قسمت باز شونده آن قرار دارد. این ابعاد اغلب برای ریختن و تخلیه محتوا به صورت آسان انتخاب می‌شود.
  3. شکل کتابی: طراحی بطری به شکل کتاب، که می‌تواند جلب توجه مشتریان و یا جنبه زیبایی به بسته‌بندی محصول بدهد.همچنین به علت طراحی خاص دارای فضای مناسب برای درج برچسب یا همان لیبل محصول می باشد.
  4. مواد ساخت: معمولاً از مواد پلاستیکی مثل پت (پلی اتیلن ترفتالات) یا پلی‌اتیلن برای ساخت بطری استفاده می‌شود.
  5. بهره‌وری و قابلیت استفاده مجدد: بطری‌های این نوع معمولاً بهره‌وری خوبی دارند و ممکن است قابلیت استفاده مجدد داشته باشند.
  6. شفافیت: بطری‌های شفاف معمولاً برای اینکه محتوای داخل آنها قابل مشاهده باشد، استفاده می‌شوند
  7. مقاوم در برابر نور: برخی از بطری‌ها ممکن است با پوشش مقاوم در برابر نور UV ارائه شوند تا محتوای داخل از تأثیرات نور خورشید محافظت شود.

کاربردهای بطری ۲۵۰ سی سی کتابی

 

  1. کاربردها: ممکن است در صنایع مختلفی مانند صنایع آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و نوشیدنی مانند انواع آبمیوه ،دوغ،شربت، آب معدنی، ساختمانی مانند دوغ آب سرامیک، شیمیایی، کودهای گیاهی، دارویی، عطاری، داروهای گیاهی، رنگهای پودری، رنگهای صنعتی و… برای بسته‌بندی محصولات مختلف استفاده شوند.

خرید عمده بطری ۲۵۰ سی سی کتابی 

 

اگر به دنبال خرید عمده بطری 250 سی سی کتابی هستید نیکلار پلاستیک کارخانه تولید انواع بطری های پلاستیکی و کتابی و…. با استفاده از متریال استاندارد و تولید انبوه و حذف واسطه در فروش توانسته یک محصول با کیفیت را با قیمت ارزان و رقابتی در بازار فروش بطری های پلاستیکی ارائه دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۲۵۰ سی سی کتابی دهانه ۲۸”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
× چت آنلاین