بطری ۱۰۰ سی سی استوانه دهانه ۱۸

سایز دهانه 18
وزن 12 گرم
تعداد در بسته 500 عدد
, ,

بطری ۱۰۰ سی سی استوانه دهانه ۱۸‌

بطری 100 سی سی استوانه دهانه۱۸ یک نوع بطری پلاستیکی است که به شکل استوانه طراحی شده و حجم آن حدوداً 100 میلی‌لیتر یا 0.1 لیتر است. جزو دسته بطری تا حجم ۱۰۰ سی سی  که از جنس  پلی اتیلن میباشد. این نوع بطری معمولاً برای بسته‌بندی مایعات یا مواد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، بطری‌های 100 سی سی استوانه ممکن است برای بسته‌بندی روغن‌های اسانسی و درمانی، داروها، نمک‌های حمام، آب معدنی کوچک و دیگر مایعات کوچک که در این حجم نیاز به بسته بندی دارند کاربرد دارد.

ویژگی‌های بطری 100 سی سی استوانه دهانه ۱۸

 

  1. حجم کوچک: حجم 100 سی سی این بطری‌ها به عنوان یک اندازه کوچک و مناسب برای مایعات که نیاز نیست در حجم بالا فروش داشته باشند استفاده قرار می‌گیرد.
  2. شکل استوانه‌ای و ایستایی خوب: شکل استوانه‌ای این بطری‌ها طراحی جذابی دارد و امکان قرارگیری آسان در قفسه ها و سبدخرید را فراهم می‌کند.
  3. مواد ساخت: بطری‌های 100 سی سی استوانه  از پلاستیک پلی اتیلن مرغوب، ساخته شده اند.
  4. کاربردها: بطری‌های 100 سی سی استوانه برای مصارف متنوعی از جمله بسته‌بندی مواد شیمیایی کم حجم، عطر و ادکلن، مواد آرایشی و بهداشتی کم حجم، نمک حمام، نمک‌های آشپزی کم حجم، نمونه‌های آزمایشگاهی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  5. استحکام خوب:  این بطری ها دارای استحکام بالا در برابر نور و دمای هوا و عدم دفرمه شدن در جا به جایی می باشند.

قیمت بطری پلاستیکی 100 سی سی استوانه دهانه ۱۸

یکی از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت بطری پلاستیکی مواد اولیه است. نوع پلاستیک مورد استفاده، کیفیت آن، و قابلیت بازیافت مواد تأثیرگذارند. برخی از پلاستیک‌های با کیفیت بالا مانند PET یا HDPE ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.در مرحله بعد وزن محصول و فاکتور مهم وجود واسطه فروش عواملی هستند که در قیمت بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی تاثیر بسزایی دارند .

نیکلار پلاستیک تولید کننده انواع بطری پلاستیکی 1000 سی سی توانسته با برقراری ارتباط بین شما و تولید کننده واسطه فروش را حذف کرده و قیمت رقابتی را در بازار داشته باشد. فقط کافی است با شماره درج شده در سایت از طریق تماس فوری مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار کرده و استعلام قیمت نمایید.

 

خرید بطری ۱۰۰ سی سی استوانه دهانه ۱۸

اگر به دنبال خرید بطری ۱۰۰ سی سی استوانه دهانه ۱۸ به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده هستید نیکلار پلاستیک تولید کننده و فروشنده انواع بطری های 100 سی سی استوانه با دهانه های مختلف در تهران شهریار و ارسال به تمامی شهرها و استانهای کشور می باشد.فقط کافی است با شماره درج شده در سایت یا لمس دکمه تماس فوری تماس گرفته و بعد از استعلام قیمت خرید خود را ثبت و نهایی کنید و در شهر خود تحویل بگیرید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۱۰۰ سی سی استوانه دهانه ۱۸”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
× چت آنلاین