ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی دهانه ۳۸

مشاهده کلیه ادویه پاش های پللاستیکی از لینک زیر

پت ادویه

سایز دهانه 38
وزن 19 گرم
تعداد در بسته 300 عدد
ارتفاغ ( میلی متر )
, , ,

ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی دهانه ۳۸

 

ادویه پاش 100 گرمی پلاستیکی ادویه پاش همانطور که از نامش پیدا است 100 گرم حجم ادویه را دارد و مناسب موارد مصرفی در حجم کم می باشد این ادویه پاش یکی از پر مصرف ترین پت ادویه شناخته شده در بازار می باشد. همینطور رکورد دار پرفروش ترین ادویه پاش موجود در بازار در این حجم می باشد .که با نام های مختلف ادویه پاش گلستان ادویه باش برفورد ادویه پاش گلها شناخته میشود.

این جا ادویه پلاستیکی به علت وزن سبک, استحکام بالا, سایز دهانه مناسب و محل درج لیبل از پرطرفدارترین های بازار فروش پت ادویه می باشد. و یک گزینه مناسب برای صادرات به کشورهای دیگر مانند عراق و… است .

مزایا و کاربردهای ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی 

 

  • سبک و کم حجم بودن: ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی با طراحی سبک و اندازه مناسب، امکان حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند و در همان حال به کاربر امکان دسترسی راحت به ادویه‌های مورد نیاز را می‌دهد.
  • مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک: این نوع ادویه پاش با اندازه ۱۰۰ گرمی به خوبی در آشپزخانه‌های کوچک جا می‌شود و جلوی اشغال فضا را می‌گیرد.
  • دقت در اندازه‌گیری: ادویه پاش ۱۰۰ گرمی به دلیل دقت در اندازه‌گیری، امکان کنترل دقیقتری بر روی مقدار ادویه مورد استفاده فراهم می‌کند.
  • محافظت از طعم و بو: با درپوش محکمی که این ادویه پاش دارد، از رطوبت و نفوذ هوا به داخل ظرف و از دست دادن طعم و بوی ادویه‌ها جلوگیری می‌شود.
  • کاربرد چندمنظوره: این نوع ادویه پاش مناسب برای ادویه‌های پودری، دانه‌ای است.

ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی با طراحی کاربرپسند و جنس با کیفیت، ابزاری ضروری در هر آشپزخانه است. با توجه به ویژگی‌ها و نکات خرید بهینه، این ادویه پاش می‌تواند همراه وفادار هر آشپزخانه و طراحی زندگی شما باشد و تجربه آشپزی را به یک سطح جدید ارتقا دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادویه پاش پلاستیکی ۱۰۰ گرمی دهانه ۳۸”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
× چت آنلاین